Ga terug naar alle nieuwsberichten
Energieambassadeurs Veenendaal aan het woord
Diverse Veenendaalse ondernemers hebben zich aangemeld als Energieambassadeurs. Hiermee geven BOV en gemeente Veenendaal een vervolg aan het Energieconvenant, dat vorig jaar afliep.
Inmiddels zijn er video’s in de maak, waarin deze Energieambassadeurs hun kennis en ervaringen delen.
In het kader van de Dag van de Ondernemer presenteren we hierbij de eerste video, waarin aan het woord komt Wim van Ginkel. De komende weken zullen meer video’s volgen.
Gepubliceerd op: 17 November 2022