Ga terug naar alle nieuwsberichten

Spraakmakende lancering Verzekeringscollectief

Ongeveer 100 ‘Bovkontjes’ waren dinsdagmiddag 30 oktober 2018 aanwezig bij de lancering van het verzekeringscollectief van Veenendaal. Peter Heerschop en Viggo Waas deden op ludieke wijze de aftrap. 

De BOV en CMC ondertekenden onlangs een nieuw initiatief: korting voor BOV-leden via het Collectieve Verzekeringsaanbod.  Voor de lancering organiseerde CMC een lunchbijeenkomst waar ruim 100 ondernemers op afkwamen.

CMC had voor elke ondernemer een goed gevulde lunchbox beschikbaar. Met een box op schoot konden de ondernemers genieten van de voorstelling van Peter Heerschop en Viggo Waas. Afgaande op de vele enthousiaste reacties uit de zaal was het duo goed op dreef met klassiekers als ‘Lieve Marianne’ en de Johan Cruijff imitatie. Daarbij wisten Peter en Vigo de boodschap van CMC duidelijk over te brengen. Op niet al te subtiele toon lieten zij doorschemeren dat je een ‘Bovkontje’ bent als je bij CMC verzekerd mag zijn. 

De aanbieding
Het collectieve aanbod is gericht op de meest voorkomende verzekeringen, namelijk de Brandverzekeringen. Ondernemers kunnen profiteren van aantrekkelijke kortingen op de volgende verzekeringen:

  • Opstal
  • Huurdersbelang
  • Inventaris/goederen
  • Bedrijfsschade
  • Extra kosten

Uniek aan dit aanbod is de resultaatdeling. Deelnemende ondernemers profiteren mee van het resultaat van de verzekeraars. Bij een gering aantal schades keren de verzekeraars een deel van de betaalde premie uit aan de BOV. Het BOV bestuur zal dit geld investeren in de verdere beveiliging van de Veenendaalse bedrijventerreinen. Meer informatie op https://veenscollectief.nl/

Bekijk ook de foto’s.


Gepubliceerd op: 7 November 2018