Ga terug naar alle nieuwsberichten
Veenendaal in Goedemorgen Nederland van WNL
Vanochtend publiceerde RTV Utrecht dit artikel, waarin zowel Mark de Beer van De Beer Sanitair als onze parkmanager Sijmen van Dommelen aan het woord komen.
WNL zag het belang hiervan in en stuurde vanmiddag een cameraploeg naar Veenendaal. Zowel Mark de Beer als Sijmen van Dommelen komen aan het woord in de reportage over de problemen met het elektriciteitsnet en het feit dat je geen stroom terug mag leveren, nadat je eerst heel veel geld geïnvesteerd hebt in zonnepanelen.
Het is de bedoeling dat deze reportage morgenochtend (woensdag 12 oktober) uitgezonden wordt tijdens Goedemorgen Nederland van WNL op NPO1 van 07.00 – 10.00 uur.
Hiermee helpen we als Veenendaals bedrijfsleven om dit landelijke probleem goed op de kaart te zetten.
U kunt eventueel de uitzending later hier terugkijken.
Gepubliceerd op: 11 Oktober 2022